Industrifinans Kapitalforvaltning AS

Velkommen som assosiert medlem i Stiftelsesforeningen, Industrifinans Kapitalforvaltning AS

Bærebjelkene i Industrifinans Kapitalforvaltning har alltid vært kapitalforvaltning, direkte investeringer og finansiell rådgivning for velstående privatpersoner, institusjoner og stiftelser. Som opprinnelig er Industrifinans eid av de ansatte. Flere tidligere partnere er fremdeles aktive i driften, og selskapet har i dag mange av bransjens aller mest erfarne og kompetente mennesker innen forvaltning og finansiell rådgivning.

Investeringsfilosofien til Industrifinans er langsiktig, kvalitets- og verdiorientert. Selskapet investerer basert på grundig analyse hvor nøkternhet, rasjonalitet og sunn fornuft tillegges mest vekt. Verdiene innsikt, initiativ og integritet kjennetegner arbeidet.

KontorIndustrifinans.jpg