Jubileumskonferanse

Torsdag 11. mai 2023, kl. 08:15 – kl. 18:30, Sentralen Oslo AS, Øvre Slottsgate 3, 0157 Oslo

Stiftelsesforeningen fyller 20 år i 2023 og i den anledning har vi gleden av å invitere til en jubileumskonferanse på Sentralen i Oslo. Dagen vil markeres med mye spennende innhold, og et bredt spekter av bidragsytere.

Konferansen skal gi praktisk anvendbar kunnskap om stiftelser i 2023. Konferansen gir også en fin mulighet til å utvikle kontaktnett og dele erfaringer med andre stiftelser.

Konferansen varer fra kl. 09:00 til kl. 18:30, etterfulgt av god mat og sosialt samvær fra kl. 19:30.

Deltakeravgift: kr 3.500,-

Inkludert i deltakeravgift: frokost, lunsj, drikkevarer (kaffe, te, vann) og
3 retters middag + 3 drikkeenheter

Påmeldingsfrist tirsdag 2.mai 2023, det er begrenset antall plasser

⁃            Ved avmelding etter 18.april, ingen refusjon av deltakeravgiften

Sett av dagen til hyggelig samvær med representanter for stiftelser i Norge.

Deltakere som ikke har anledning til å delta på jubileumsmiddagen kan sende en e-post om dette til: post@stiftelsesforeningen.no

For spørsmål om konferansen, kontakt Hanne Enoksen post@stiftelsesforeningen.no