VERTU Kapitalforvaltning AS

Velkommen til nytt assosiert medlem i Stiftelsesforeningen, VERTU Kapitalforvaltning AS.

Deres mål er å være et ledende rådgivningsselskap innen kapitalforvaltning, pensjon og forsikring ved å gi sine kunder solid og realistisk finansiell rådgivning gjennom skreddersydde løsninger.

Vertu tar bærekraft på alvor og tror at ble dem selv og deres kunder kan bidra til en bedre og mer bærekraftig verden. En ansvarlig virksomhet handler for dem ikke bare om avkastningsforventninger og håndtering av risiko, men også om miljø, arbeidsvilkår, sosiale forhold, produkter og hvordan selskaper blir styrt. Deres ambisjon er at deres kunder skal være trygge på at de underliggende fond, selskaper de investerer i, eller våre leverandører tar bærekraft på alvor.

Les mer om selskapet her.

Velkommen!