Mercer Norge AS

Velkommen til nytt assosiert medlem i Stiftelsesforeningen, Mercer Norge AS.

I slutten av april ble Mercer Norge AS medlem i Stiftelsesforeningen.

Fra begynnelsen har de satt folks fremtid først. I 1945 ble William M. Mercer, Ltd. startet i Canada. Selskapet ble en ledende leverandør av forsikrings- og fordelsrådgivningstjenester. Firmaet ble kjøpt opp av Marsh McLennan i 1959, fusjonerte med sin egen avdeling for ansattfordeler og ekspanderte gjennom vekst og oppkjøp til å bli en global leder innen helse, pensjon, investeringer og talent.

Selv om firmaet har utviklet seg opp gjennom årene, har kjerneformålet vårt vært klart: Vi gjør en forskjell i menneskers liv. I generasjoner har vi gitt kundene praktisk innsikt og fremtidsrettede løsninger, og vår globale rekkevidde og de globale ressursene har ekspandert, i likhet med evnene våre.

- Hentet fra deres egen hjemmeside

I dag arbeider Mercer med klienter i 130 markeder rundt om i verden, og hjelper dem med å fortsette å gjøre fremtiden lysere for sine ansatte.

Les mer om Mercer Norge AS på deres egen hjemmeside.

Velkommen!