Stiftelsen Norsk Energifagsenter

Velkommen til nytt medlem i Stiftelsesforeningen, Stiftelsen Norsk Energifagsenter.

I midten av november ble stiftelsen medlem i foreningen. Stiftelsen er kraftbransjens private kompetansesenter og tilbyr en rekke tjenester knyttet til kompetanseutvikling i kraftbransjen, deriblandt lovpålagte oppgaver for nett, produksjon og entreprenørselskaper (elektroforetak) i hele landet.

Stiftelsens formål er å legge til rette kompetanseutvikling innen kraftbransjen, tilrettelegge for gjennomføring av fagprøver innen elektrofag, samt administrere en opplæringsring for elverksfagene. I tillegg kan styret sette i gang andre prosjekter både for å utvikle nye kompetanseområder og sikre kompetanseutvikling og økonomi i stiftelsen.

Les mer om stiftelsen på deres egen hjemmeside.

Velkommen!