Sparebankstiftelsen 68° Nord Harstad

Velkommen til nytt medlem i Stiftelsesforeningen, Sparebankstiftelsen 68° Nord Harstad.

Stiftelsens hovedformål er å utøve og opprettholde et langsiktig og stabilt eierskap i Sparebanken 68° Nord. Stiftelsen kan disponere overskudd og utdele gaver til allmennyttige formål. Stiftelsen skal disponere overskudd og utdele utbyttemidler til allmennyttige formål, herunder til kultur, idrett og andre samfunnsmessige formål. Stiftelsen skal i sin utdeling av utbyttemidler fortrinnsvis ta hensyn til det distriktet som har bygget opp kapitalen i Sparebank 68 Grader Nord. Ved sin virksomhet skal stiftelsen gjennom sitt eierskap i Sparebank 68 Grader Nord og videreføring av sparebanktradisjoner sikre et godt lokalt forankret sparebanktilbud i Harstadregionen og Vesterålen.

(Hentet fra deres egen nettside)

Les mer om stiftelsen på deres egen nettside, her.

Velkommen!