Seminarkurs for styremedlemmer og daglig ledere i stiftelser

Den 1. februar 2024 gjennomførte Stiftelsesforeningen i samarbeid med Forum for stiftelser ved Handelshøyskolen BI seminarkurs for styremedlemmer og daglig ledere i stiftelser.

Følgende foredragsholdere var tilstedet og holdt innlegg på seminaret:

Alle presentasjoner er tilgjengelig på vår lukkende medlemsside.

Seminarkurs for styremedlemmer og daglig ledere i stiftelser

Den 26.januar 2023 gjennomførte Stiftelsesforeningen i samarbeid med Forum for stiftelser ved Handelshøyskolen BI seminarkurs for styremedlemmer og daglig ledere i stiftelser. Formålet med seminarkurset var å gi praktisk anvendbar kunnskap om stiftelser, styrets ansvarsoppgaver, saksbehandling og kapitalforvaltning.

Seminarkurs for styremedlemmer og daglig ledere i stiftelser

Den 28.januar 2021 gjennomførte Stiftelsesforeningen i samarbeid med Forum for stiftelser ved Handelshøyskolen BI seminarkurs for styremedlemmer og daglig ledere i stiftelser. Formålet med seminarkurset var å gi praktisk anvendbar kunnskap om stiftelser, styrets ansvarsoppgaver, saksbehandling og kapitalforvaltning. Seminaret ble gjennomført heldigitalt.

Se våre lukkede medlemssider for Tore Bråthen sin presentasjon, tolkning av vedtekter.

Seminar for styremedlemmer og daglige ledere

HANDELSHØYSKOLEN BI, 23. JANUAR 2020

Foredragsholderne presenterte en rekke interessante tema på seminaret for styremedlemmer og daglige ledere. Dagen startet med fokus på bærekraft og klimakrisen, i tillegg fikk vi innsikt i styrets arbeid og kapitalforvaltning. Stiftelsesforeningens daglige leder Bjørn O. Øiulfstad presenterte utfordringer som stiftelser hvor det offentlige oppnevner styremedlemmer står ovenfor.

Alle presentasjoner er tilgjengelig på vår lukkede medlemsside.

Seminar for styremedlemmer og daglig ledere i stiftelser

SENTER FOR STIFTELSER, HANDELSHØYSKOLEN BI, 31. JANUAR 2019

Seminaret for styremedlemmer og daglige ledere ga blant annet praktisk anvendbar kunnskap om stiftelser og god ledelse i stiftelser, i tillegg til gode råd om kapitalforvaltning. Stiftelsesforeningens daglige leder Bjørn O. Øiulfstad presenterte hvordan stiftelser må forholde seg til den nye personvernreglene.